Over ons

SV Eemdijk is opgericht op 22 juli 1977 door een aantal mensen uit Eemdijk en Bunschoten/Spakenburg en bestaat dus bijna 44 jaar!

Een stukje historie over de baan en SV Eemdijk kunt u terug lezen in een krantenartikel uit 1985. De eigen schietbaan aan de Bisschopsweg ( in de polder tussen Baarn en Bunschoten) is in het begin van de 90er jaren gesloten.
Na de sluiting zijn wij uitgeweken naar Driebergen en Lienden, de laatste jaren worden de wedstrijden geschoten op de schietbaan van Dorhout Mees te Biddinghuizen.
In eerste instantie dacht men dat SV Eemdijk zonder eigen baan snel ter ziele zou gaan, maar niets is minder waar. Het ledenaantal is al jaren stabiel, gemiddeld tussen de 55 en 60 leden.

Oprichtingsakte en de statutenklik hier

Om de vereniging ”gezellig en overzienbaar” te houden is besloten het ledenaantal op een maximum van 65 te stellen.
Er is weer plaats voor nieuwe leden!